Now you're just somebody that I used to know

Många av er undrar vad som händer i mitt liv, och hur jag mår.
Och ja Jag och min kärlek collin skall flytta isär helt enkelt, och detta har gjort att jag inte mår så bra.
Men det var mitt val, jag som valde att göra slut på detta.
Orsakerna till detta kommer jag inte berätta för er som inte har med det att göra som ni kanske förstår.

Men vi kommer fortfarande vara vänner då det känns bäst så just nu.
Jag älskar honom och de känns såååå svårt just nu såklart.
Det finns ingen som ställt upp för mig så mycket som han har gjort, och vi har många fina minnen ihop.

Men när man bara blir sårad så måste man tillslut säga ifrån.





Och det är en sak som är så jävla sjukt, en brud som ljuger så jävla mycket ifrån örebro, som är en sån där wanna be me kopia. Även fast hon inte ens är med i samma liga Tragiskt..
Hittar på massa sjuka saker som inte ens är logiskt!?

tråkigt med människor som är uppe bland molnen och svävar, men snart landar hon väl på jorden hon med ;)







Så nu vet ni va som händer.
Lite mycket just nu men endå så stora nya saker på gång!:)
Tyvärr är det ju så att man ibland måste fokusera på sig själv mer än man vill!

Och med detta vill jag säga att ge för fan inte upp det ni gör och tycker är roligt för någon som säger att den älskar dig, för när det tar slut vad har du då?

Tänk så:)

En låt som jag verkligen avgudar just nu!<3
texten e så jävla go!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer ta dig igenom även detta. Starka människa!!

Behöver du någon gång hjälp med Alfons så ställer vi gärna upp.

Kram kram

2012-01-29 @ 19:37:56
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Sabina

Mycket fin låt du lagt upp! Aldrig hört den tidigare.

Du är en stark människa, det märks. Så jag hoppas allt löser sig för dig!

2012-01-30 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0