Haha är det sånt här folk tror om modeller?

Fick mail av en kille ang några frågor han hade.
Haha detta var dt roligaste jag läst på länge.
Jävlarns vad sex fixerade folk är.
 
 

Läs ner ifrån och upp^^
 
hahaha vadfan ska man svara lixom!?
Jah dog mer av skratt inombords...
 
 
När jag fotas så är det ingen som blir kåt utav det, det är inte direkt som alla tror, att det är så jävla sexigt och glamouröst som det verkar...
 
Ang mitt sexliv har du inte med att göra eller någon annan, men jag kan säga så här att jag har mer respekt för mig själv än att bli doppad varje helg, och jag festar för att ha kul med mina vänner inte för att bli doppad hahah.
 
Så detta ser jag enbart som ett jobb precis som mitt svets jobb inte en möjlighet tills sex..
 

Kommentarer
Postat av: Adamskii

Haha dopp ja vad ska man säga:D

2012-07-10 @ 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0