Alla scandaler vill ha silikonbröst.... varför inte ett fejs..

Klickade mig in på en bekant men ändå okänd sida idag, eller de gör jag ju nästan varje dag då det är 1 blogg jag läser vilket är Sandra reiches blogg efter som vi är vänner, så vi håller span på varandra så att säga;)

Varför sidan är bekant jo för för över 2 år sedan (när jag va blond) så var det bara modeller med på sidan, och då menar jag riktiga modeller sådana som får betalt och blir publicerade. inte några som tar hemma bilder och kallar sig modeller..



Så det jag ville komma med att då var sidan mer unik och uppstyrd än vad den är nu..
Nu kan ju vilket patrask som helst va med på sidan...


(typ som mig) ;)

Visst en bra affärs idé men när ska brudarna vakna upp...
Jag gick ur då jag kände att jag inte vill vara en symbol för dem, + att inga seriösa arbetsgivare/fotografer eller normala jobb ser en som intressant..

Men men till saken!





Varenda jävla gång jag är inne på den där sidan ser man uppe till höger där de kommer upp nyskrivna inlägg om att någon stackars brud vill ha Stora,fasta silikonbröst.
Summan av detta är att varje ny bloggare, eller varje bloggare skriver i princip samma inlägg bara att det är nya personer som skriver hela tiden haha.

Sen tycker jag personligen att de e snyggat med silikon.



Sen en annan sak jag har tänkt på, om de bara är av en ren slump eller jag som e dum i huvudet är att folk som gör så otroligt stora bröst, då menar jag sjukt stora... de har inte mycket till ansikte och oftast ingen röv...
JAg försökte iallfall fördela upp mitt haha...

Nä jag tycker bara de e tråkigt att läsa samma skit om och om igen där..



Men den enda som fan inte klagat och har grymt snygga och som jag tycker borde få ordentligt med beröm för sina rattar och röv e just sandra: här har ni hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Jag måste faktiskt hålla med dig om det med silikonbröst. När man ser scandinavien sidan eller va den nu heter så kommer det upp bilden med en liten tjej med STORA bröst. Jag tycker själv att de oftast ser dumt ut på dom har det. Vissa kan passa i det men det beror helt på kroppsbyggnaden. Vissa har ju stora ivanliga fall. Men nej jag håller med dig!! :)

2012-06-08 @ 08:03:22
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0