Gatebil 2012 mantorp:D

Denna helg har vart helt AMAZING!
waaaooow:D

Jobbade i dailyfresh tältet där vi bland annat höll på med tobak och snygga bilar så klart.
Skönt att ha ett bra välbetalt uppdrag på mantorp + välklätt men de har jag ju haft de senaste
 2 åren faktiskt :D


Verkade som jag och fia gjorde succé där, har fått jätte mycket klagomåls mail varför vi snygga brudar inte va på scenen och strippa osv..



Det har jag bara ett svar på: jag är inte strippa och för
2500 spänn är det inte värt det..
Då går jag hellre till en riktigt strippklubb och tjänar in runt 15 000 när man är i farten.
Men det skulle jag aldrig göra endå :P

Tråkigt att höra att folk var lite besvikna faktiskt, men inget att göra åt:)

Men tack alla för allt beröm känns som fia och jag ändå gjorde ett bra jobb med tanke på alla mail:)

Nä måste säga att gänget vi jobbade med var sjukt roliga och vill även tacka monster gänget som var ett partyglatt gäng!

Åh jag bara älskar att jobba med Fia du är bäst<3


Två Dö varma brudar som försöker ta bilder till bossen!:)


Vi gör ett till försök:)

Runt kl 01.20 på natten, vill bara till hotellet och sova:)

7
Trött chey på hotellet

barry och fia



fia sitter och fryser:D

fi

Kolla hur jag såg ut^^



stå sitter och vilar lite;)



Och så årets låt som spelades överallt!;)


Kommentarer
Postat av: fridacarlsson

du är då tamefan världens finaste tjej :o

2012-06-20 @ 01:20:33
URL: http://www.ffridacarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0