Måndag, vilken jävla måndag..

Tror fan inte jag hade rätt inställning till att åka och jobba idag faktiskt.

Han inte mer än att gå upp och skulle gå på toa så sitter collin där!?
men hallå flytta på dig jag ska upp och jobba, du börjar inte förens om en timma...
Haha löjligt jag vet men är man stressad med mitt morgonhumör så är det inte så lätt att försöka vara trevlig.

Så går man utanför dörren och ser detta gråa och förbannat trista vädret då tappa jag humöret totalt..

Så kom man till jobbet och ja de var vart helt okej där idag körde Mr:mig, idag soft och så..

Och så klart halv 4a när man börjar packa ihop och ska sluta blir det ös regn..
Så jag skyndar mig som fan till bussen för att få tak över huvudet och när jag precis är framme ja då ska de sluta!?
Så min nya jacka var aldeles pissblöt..
surt.

och när jag går av bussen ja då kommer solen, men inte blev jag gladare för de då jag frös som en liten bambi, och de första jag gjorde när jag kom in var att ta ett varmt skumbad och ta en latte ut kaffe maskinen..

Nä denna dag va inge vidare, e på skapligt jävligt humör faktiskt så nu sitter jag här i min ziperall och äter godis och tänker inte sätta min fot utanför dörren något mer idag..



Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD

Måste bara säga att du verkligen är VACKER, bry dig inte om vad andra säger !

Du är dig själv och det ska du vara stolt över !

2012-06-04 @ 20:14:10
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0