Snygga tjejer som jag har ingen personlighet..




kille: lika ytlig som du ser ut?
Missbill: ursäkta att jag föddes med detta utseende.

kille: mena inte så, undrar mer om du har någon personlighet, för tjejer som ser ut som dig brukar inte ha det.

missbill: jag har heldre en personlighet och är ful isåfall.

och ofta brukar jag med få höra att jag skulle vara för fin för att prata med människor som inte ser bra ut!?

Men de e ju för det första er åsikt om hur du ser ut eller någon annan, och för det andra INTE KLOKT att folk ens skulle tänka så!?

Vart är världen på väg?

Och ja jag vet att de finns brudar som tror de e så mycket mer än de är, och tror de kan bete sig hur som mot alla.

Jag kanske an uppfattas så om någon kommer fram och raggar, de beror på vilket sett man gör de på.

Men ni ska veta att jag hatar att bli raggad på, de känns bara desperat på något vis.
sedan så har jag ju MR ;)

Men som igår kommer de fram en SCHTEEK Snubbe (trode han) brevid mig i baren står och tittar på mig och säger mhmmm
4 drinkar taaaaack! de skulle sitta så gott i strupen eller hur tjejen, Och så står han hetsigt och tuggar tuggumi och översittar ton..

efter en stund tröttna jag och kunde inte hålla tyst längre.

Så jag svara kan du titta åt ett annat håll är du snäll.
Då frågar han varför och jag svarar så klart du är inte min typ och skynda mig där ifrån..

nä tröttnar på sånt där..:S




Kommentarer
Postat av: Ackelina ★

Snygg du är!

2012-06-14 @ 12:34:39
URL: http://ackelina.se
Postat av: ffridacarlsson

du är så sjukt fin ! läser din blogg varje dag ,
underbar personlighet & grymt utseende ! lovee

2012-06-17 @ 02:09:32
URL: http://www.ffridacarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0