Arga flickvänner, Går det ens att få nog av dem :D

Fick mig ett redigt gott skratt i morse när jag logga in på fb (som folk tror är irl beröring)
nu för tiden.
Då får man sådana härliga och otroligt underhållande mails ifrån arga flickvänner, när deras pojkvänner lagt till mg på fb och jag enbart ser dem som vilken desperat jävel som helst.
Och bara för att jag har vissa bilder med lite kläder på vilket jag gillar så betyder inte de att jag går och ligger med
första bästa träskmongo jag hittar...
Sedan om ni vill ligga med första bästa är ju upp till er men blanda inte in mig i det där.
Så sorry tjejer, kah vill inte ha er pojkvän inte alls min stil och ta ett desperat fb ragg.
och jag skulle inte ens titta åt era grabbar irl!
Så sorry;)

Kommentarer
Postat av: Bäver

Förstår mig oftast inte på folk som är så avundsjuka, men visst lägger de till dig så borde väll tjejerna vara smått arga på sina pojkvänner istället för dig? Inte du som gör något fel. :P

2012-03-03 @ 11:45:09
Postat av: cicci

hahahah jag diggar dig :D

Läste att du gjorde din operation i norge , hur kommer de sig att flera åker dit o gör det? Fundersam då jag med ska ta klivet nu ... innan man är 40 haha

kram



Kör din stil , så är du bäst.... jävla nötter.. är väll snubben de ska ge sig på i detta fallet :D

2012-03-09 @ 10:07:53
URL: http://qdela.devote.se
Postat av: LS

Orka vara som dessa tjejer??! Jobbigt att deras killar har snygga FB-vänner av motsatt kön, fan stackars brudar att va så osäkra på sig själva och sin partner!!

Skulle min karl adda dig och ge komplimanger skulle det va helt okej, för jag vet att det är MIG han älskar! :)

2012-06-05 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0