Stockholm i morgon, like a boss!

Hell yeah, drar till mitt andra hem i morgon för att Plåta och filmas tidigt på lördagen like a boss;)
Kommer bli grymt helt klart;)
Ska försöka hålla mig nykter i helgen så all träning inte blir förstörd jå jävla onödigt:)
Idag körde jag en pw på lite mer än en timma bara, har sådan sjuk träningsvärk sedan igår.
Och jag vill och kan inte vara stel till plåtningen.
dagens Pw kläder;)
Älskar att bara ta på lurarna med massa skön hardstyle och gå för sig själv fort utav helvete.
Sedan är de ju så skönt i solen nu:D

Kommentarer
Postat av: Anjalin

Håller med du! underbart att kombinera hardstyle och träning! Älskar det! ^^

2012-03-01 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0