Det här är bara början!

Hallå på er gott folk, tänkte väl uppdatera lite om vad jag gjort de senaste dagarna;)
Jobbat vart på kurs och druckit öl ;)

Så idag hade jag kurs fram till halv ett, sedan drog jag hem slängde på mig bikinin oh la mig på terassen och stekte tills Emma kom hit. Hon tog med sig jordgubbar som vi smaskat på<3

sedan drog vi upp på stan och åt glass och drog förbi kungsgatan 1 och kolla läget..
Mycket trevlig dag faktiskt.

Imorgon har jag kurs hela dagen igen fy va man blir hjärndöd oh trött efter bara någon timma.
Men de lönar sig ju i slutet..

l´slänger upp lite stek bilder från dagen!;)




Kommentarer
Postat av: daniel t på facebook

måste du vara så sjukt snygg..får ju ont i huvudet av dig... hehe ;)

hoppas du haft en bra dag,rocka på! ;D

2012-05-24 @ 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0