Out of my life...

Bitches ain’t shit and they ain’t saying nothing
A hundred mothafuckas can’t tell me nothing...



Dags för rensning på folk i mitt liv ännu en gång...Skönt säger jag bara haaa!

Så mycket som jag tänkt,funderat och vart så nära på att kanske vilja ha dig i mitt liv igen, har gjort mig sömnlös många nätter..
Men sen slutar det alltid med samma slutsats vem fan vill ha sådant smuts som dig i sitt liv?
inte jag iallafall..

Och tur är väl det att det faktiskt inte bara e jag som sett detta..

Nä människor som är lojala och får mig att må bra altså ärliga människor behöver jag som inte sitter och är avundsjuka i smyg ;)

Nä jag ser verkligen fortsättningen på detta år så grymt mycket bättre än, allt som hänt det kan lixom inte bli värre:P


 

Fy fan vad jag längtar tills jag får min nya lägenhet, kommer bli så grymt och såklart alla andra saker som är på ingång;) OH!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0