Urringning på tjejer!

När man går och handlar kläder så brukar iallafall jag ta det som faller mig i smaken och det som jag tycker är snyggt.

Jag tar med mig plagget in och sitter det bra tar jag det.
Så funkar det ju.
Även om det är urringat, inte fan köper jag enbart urringade tröjor just för att de är urringade!?
Och bara för att man har urringning handlar det inte om att man vill visa alla andra sina tillgångar.

Utan man köper de man själv tycker e snyggt ganska logiskt enligt mig...

men som vanligt tror folk att det handlar om Uppmärksamhet och bekräftelse behov, och speciellt när man har stora bröst.. men de med små och precis samma linne är det ingen som klagar på..

Ibland har man en v ringad tröja ibland T-shirt,ibland urringning mm..

så tragiskt att folk tror man skulle klä sig efter andras GLO behov..
Skulle jag klä mig efter andra skulle jag antagligen inte ha några kläder alls på mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0