Don´t count on me without money, honey;)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Don´t count on me without money,  honey;)
 
Då är det inte så att jag är någon gold digger men nu är det såhär att räknar man med att jag skall vara dansare,värdinna eller utföra modelljobb så vill jag ju självklart ha betalt för den tiden, då jag vet vad jag kan..
Påstår inte att jag är någon supermodell som sagt men skambud går fett bort då jag kan gå till en annan och jobba ett tillfälle  för samma pengar som vissa erbjuder mig för 3 jobbtillfällen..
 
Jag har hållit på med detta så pass länge nu så....^^
 
 
Men är du intresserad av mig som värdinna,dansare eller modell tveka inte höra av dig på mail: [email protected] och beskriv vad det är du tänker dig för något så ser vi till att komma överrens om något.
Jag är som sagt inte omöjlig;)
 
Jag kan även plocka ihop önskvärt koncept med fler dansare/värdinnor mot viss budget om så önskas..:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0