Folk ger upp alldeles för lätt.. / förlovning.

Kärlek är verkligen inte lätt, men det är det inte att vara när man är olyckligt kär heller..
Jag har ju själv vart där och gett upp då jag tycker att det är hopplöst..
Men när man väl ligger där i sängen och sluter ögonen så är det bara en person som finns i huvudet..
Är det verkligen värt att släppa?
 
Nää jag tycker inte det faktiskt, det är svårt att jobba med en relation men det är lika så med allt.
De går i perioder... Så ge inte upp och ibland får man allt svälja sin stolthet lite men det kan ge så mycket tillbaka.
 
 
Tänk om du aldrig mer få chansen att se denna människa? den du egentligen älskar men man envisas med att man inte ska göra det för de e jobbigt.... men för mig var det minst lika jobbigt att vara utan mitt hjärta<3
 
Jag kan nu stolt säga att jag och collin har kämpas oss igenom ett rktgt tufft år för oss båda, och jag är så glad idag att jag har han i mitt liv igen och kan inte tänka mig ett liv utan honom.
Jag får vara den jag är och göra det jag gör, fast de kan va lite oroligheter kan förstå att de inte är lätt att va ihop med en tjej som mig.. inte för att jag e speciell på något sett men jag är rätt så utsatt (köttstycke) i mångas ögon..
För att jag jobbar med det jag gör:)
 
Nu är vi snart inne på vår 5 års dag!
Och jag kan stolt säga att vi kommer åka till vårat paradis och förlova oss där:)
Är så otroligt lycklig<3
 

Kommentarer
Postat av: Sara N

Hej! Har läst din blogg ett tag nu & jag tycker att du är en bra skrivare & en bra tjej med fötterna på jorden (hoppas du förstår va jag menar)

Är glad för din skull att du har kärleken i ditt liv & att ni ska förlova er med varann! =) Jag önskar er all lycka till framöver & ser fram emot att få följa dig på din resa genom vardagen & livet via din blogg =)
Ha det bäst Sara, det är du värd & låt ingen trycka ner dig & ta inte nån skit!

Mvh Sara N/Devilinsky

2012-11-11 @ 15:00:33
URL: http://www.nogg.se/devilinsky
Postat av: Sara N

Hej! Är en tjej som läst din blogg i många år & jag måste bara säga att du är en tjej med fötterna på jorden (hoppas du inte missförstår mig nu) Du verkar som sagt vara en tjej med fötterna på jorden & vett innanför pannbenet.

Är glad för din skulle att du & din kärlek har varann i era liv & att ni nu ska förlova er =) Önskar er all lycka till i framtiden & med allt annat. Hoppas på att få följa din resa genom jobb & vardagen här på bloggen. Ha det bäst Sara & ta ingen skit från nån!
Mvh Sara N/Devilinsky

2012-11-11 @ 15:26:17
URL: http://www.nogg.se/devilinsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0