Helt slut.. efter en shoppingrunda^^

Ursh va slut jag blev efter att springa på stan och snurra..
Eller e väl egentligen inte de jag blev slut av utan att jag e sjuk i kroppen... jag börjar förstå alla dessa moment som händer nu..
Ska fråga imorgon om de kan skynda på sig lite med operationen då jag har ont och må så här klarar jag inte av..
Är en väldigt svag människa nu ska ni veta.
Så ni som vill kasta skit och vill att jag tar åt mig- well now is the time, kör hårt.
 
Idag köptes de bara nödvändiga saker, försökte hitta massa andra saker men fanns inget som föll mig i smaken.. örebro levererade ännu en gång stor besvikelse på klädsortiment..
Och sen måste jag bara få ur mig VA E DE FÖR JÄVLA ZIGENAR MODE?
Bara en massa paljetter och pärlor..
 
Men men detta köptes iallfall:
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har också ett sådan par rosa spetsunderbyxor, jättesköna! :D

2012-11-16 @ 10:26:06
URL: http://www.nattstad.se/pearlweed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0