Utmattad tjej..

Hey på er!
HAr inte haft någon lust alls att blogga de senaste dagarna och vet inte om jag kommer få det heller på några dagar.
Är riktigt riktigt nere just nu...
Sover inte som jag ska, äter inte  och är konstant gråtfärdig och känner mig totalt
jävla värdelös..
 
Just nu är det väldigt mycket som snurrar i mitt huvud.
 
För övrigt så har jag fixat med massa vuxenheter idag och styrt upp en massa onödiga saker man sitter och betalar för. haha e sjukt va mycket pengar som går åt på skit som man kan lägga på så mycket annat:)
 
ska dra och sola alldeles strax, är ju bara 4 dagar kvar till QLIMAX nu något jag sett fram emot i snart ett år men som pga av vissa omständigheter får mig att inte tycka något kommer bli kul längre...
Men blir väll bättre när man e på plats..
 
A jag e bara fett irriterad och vet inte alls va jag ska skriva just nu haha men a vi hörs när jag är tillbaka igen måste bara göra ett otroligt svårt beslut först..
Vara mig själv? eller den du vill att jag ska vara... hum....
Skjut mig!!
 

Kommentarer
Postat av: Alex Akiol

Kan ikke skyte deg men du får masse skudd i senga ;)

2012-11-20 @ 23:17:50
URL: http://tvizletr.blogspot.no
Postat av: Anonym

Du är fan definitionen av white trash!

2012-12-07 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0