Årets Halloween fest;)

Fy fan för alkohol säger jag bara just nu, ursh jag mår som en påse med skit!
men helvete va kul det var:)
 
Började kvällen med förfest hemma hos emma där vi gjorde shots som kallas våffla de va gött som fan men lite väl stora shottar kanske haha:)
 
senare drog jag och collin till nivå och mötte upp alla andra, åh shit va kul de var!
underbart!
 
jag och natalie
 jag va hippie och collin rastafari määän haha!
 
 
 
the gang
 
sen blev det efterfest och vi var inte hemma förens vid fem tiden om jag inte minns fel:D

Kommentarer
Postat av: Alexia

Fan vad jag gillar din blogg!=)..Har nyss hittat hit och här lär jag stanna hehe..fortsätt köra ditt race;)

2012-10-28 @ 23:59:21
URL: http://www.alexias.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0