Det är mycke nu!

Inte får man va hemma och sjuk i lugn och ro inte..
Telefonen går stup i kvarten, Kläder skall beställas, bokningarna skall bekräftas, resor ska bokas.
Suttit och snacka me skatteverket nu i en halvtimma ang företaget och ska dit och fixa allt när jag fått allt bekräftat från csn.
Vore ju jävligt om man börja plugga så får man inget csn bara för man har eget företag..
 
Men borde ju inte va några problem:)
 
Får även reda på nästa vecka om jag kommer in på utbildningen!
just nu är de jobbigt att vara tjej, Vill så gärna komma in.
Men när jag ansökte var de precis som de tveka för att jag var tjej, men jag ska klara det så är det bara!:)
Och bara jag kommer in så kommer jag att göra det!
 
Behöver ju även ett extrajobb nu när jag ska plugga, orkar inte resa Sverige runt på kvällar och helger hela tiden.
Gärna inom bygg kanske bar eller liknande. men inget översocialt yrke där man ska torka folk i röven eller telefonförsäljare.

gärna i Örebro.
[email protected]
 
Nu ska jag ta min huvudvärk och dö typ.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Tyvärr har jag inget extra jobb att erbjuda dig, men jag hoppas att du hittar ett :)

2012-10-02 @ 18:05:29
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0