Doktorn igen..

Var ju hos doktorn igen idag..
De gick väl sådär, fick en ny då min jag haft senaste tiden var borta.
Denna människa var som de flesta andra doktorerna jag träffat på..
 
De varken lyssnar eller är speciellt trevliga.
Och så ska jag behöva ta om ALLT om och om igen, i fredags fick jag berätta allt 5 grr.. I torsdags en och även i dag fast de har jurnaler och remisser att läsa igenom.
 
Sluta med att jag ska dit imorgon och träffa min doktor jag haft nu ett tag.
 
Men blir ju så otroligt rik på att va sjukskriven..
 
 
tur att du finns att gosa med.

Kommentarer
Postat av: Confessions of a Shopaholic

fin häst, vad är det för en? :)

2012-10-09 @ 20:27:01
URL: http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0