Hoppas jag dör....

vet ni vad de är jag hatar mest av allt på denna jord?
Människor...
 
Människor som inte bryr sig om sina medmänniskor, kan ha empati.
Eller tänka sig för innan de gör..
 
Jag är inte perfekt absolut inte, MEN människor som önskar andra människor ur livet
Borde läsa på lite om karma.... its a bitch
 så vi får väl se vem som dör först!
 
Skulle jag höra en människa säga till en annan jag hoppas du dör oavsett om de va min värsta fiende.
BÄÄM! Not okey!
 
 
Som ni vet skrev jag att jag hatar min kropp och det är inte för hur den ser ut, utan för att den är sjuk.
 
 
 
Jag förstår mig inte på människor på nätet.
Tror knappast denna människa skulle våga ställa sig och titta i mina ögon och säga det rakt i mitt ansikte.
Eller någon annan.
 
I min mening någon som önskar en helt okänd eller oskyldig människa ur livet
Borde få alla mina besvär och skickas ut på en öde ö och få se hur kul det är att gå runt och ha ont konstant..
 
HELL YEAH!!

Kommentarer
Postat av: zigge

Lyssna inte på alla idioter som skriver negativa saker dom är bara avis. Det är dom som kommer ruttna i helvetet först. Du är trevlig och go tjej... allt kommer ordna sig :) ta han om dig och va rädd om din kropp. Mvh Zigge

2012-10-06 @ 16:16:37
Postat av: Robban

De vet du mycket väl själv. Du är grymt läcker.
Gillar dig för den du är.

2012-10-06 @ 21:20:10
Postat av: Robban

De vet du mycket väl själv. Du är grymt läcker.
Gillar dig för den du är.

2012-10-06 @ 21:32:15
Postat av: Jossan

Alltså jag blir så arg och ledsen när jag ser detta.. Hur fan kan man skriva så till en annan människa!? Det finns inget annat svar än att den som skrev så är mycket psykiskt störd och behöver hjälp! Fort! Låt det bara rinna av dig! Be strong girl och må hälsan vara med dig! <3

2012-10-06 @ 21:57:18
Postat av: Anna-Sara

Bry dig inte om vad andra säger, du vet vad du är o vad du står för! Du är grym Sara!!

2012-10-06 @ 23:17:02
URL: http://annasarajohansson.blogg.se
Postat av: Himmelohelvete

Men va fan!! Är detta nån du känner eller nån på nåt forum? Människan måste ju fan sakna alla empati som finns! Försök borsta bort det hon skriver för det är inte värt att lägga energi på människor som henne!

Stå på dig och fortsätt kämpa!

KRAM

2012-10-07 @ 14:21:15
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Maya

Det där personen kan inte vara frisk!! Man är bara inte så elak mot någon annan människa!
Hoppas du spärrat så du slipper får sådana kommentarer.
Tyvätt finns det svartsjuka/avundsjuka personer och det är oftast de som gör sådana påhopp.
Lås dina kommentarer så kan du plocka bort dem i alla fall innan de publiseras.

2012-10-07 @ 14:43:52
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

vilken jävla jubelidiot. stå på dig tjejen o hoppas du blir frisk<3

Postat av: Helén

Fy så ledsen jag blir att läsa detta...
Förstår mig inte på människor som inte ser värdet i andra människor.
Men det handlar bara om enbart svartsjuka. För vem är inte sotis på dig - som är grymt fin, snygg, sexig så det skriker om det... Jag ÄR det, jag skulle vilja ha det du har men - jag är inte sotis för jag kan glädjas med andra o även LIDA med andra - För din cancer!!!!
Jag har inte läst igenom allt här så jag har ingen aning om vad för cancer det är, hur diagnosen ser ut men du har den sjukdomen o jag lider med dig!
Hoppas allt går att ordna till!
Stor o varm kram till dig från mig!

2012-10-10 @ 07:59:14
URL: http://www.mondoblog.se/helen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0