Människor...

De senaste dagarna har jag funderat och fått ännu mer klarläggning över vad för folk som är äkta och vilka som inte är.
 
Jag själv är inte den som dömmer folk innan jag träffat dem.
Men visst självklart kan man få dåliga vibbar men anna förtjänar en chans eller 2....
Beroende på vad de gör...
 
Och jag märker verkligen hur folk ska fjäska och försöka slingra sig in bland mig för att få åla runt som en liten orm och försöka ta sig till samma trätopp som jag är på...
Men tyvärr du får välja ett annat träd helt enkelt för mitt kommer du inte upp på..
 
Fjäsk och sådant går inte för sig på mig, och jag tänker inte hjälpa,fixa eller lägga energi på folk som jag vet bara hugger mig i ryggen..
 
Och det är ju rätt så logiskt i min mening...
 
 
Men det jag tcker är jobbigast är att man vill lita på folk men det går bara inte, och kan jag inte lita på någon osv så är de tyvärr inte i min värld...
 
Jag behöver människor som är råa och äkta...
Inte falska och snälla...
 
Jag har träffat många bra människor nu som jag verkligen trivs med..
vilket är otroligt skönt med deras stöd och de går inte runt och svär och spyr galla bakom ens rygg..
Avundsjuka....
 
Jag är ju bara en helt vanlig tjej, som lyckades hitta en hobby som jag lyckats rätt så bra med.. inget annat..
Jag vill inte ta någons pojkvän, få mer uppmärksamhet eller få skit för saker jag inte gjort.
 
 
Och jag är tyvärr inte ens sådan människa som vänder kappan efter vinden och är trevlig mot folk som jag inte känner för att vara trevlig emot.
Men jag är heller inte otrevlig mot folk som inte gjort mig något helt logiskt;)
 
Ibland önska jag bara att folk kunde förstå mig, jag mitt riktiga jag..
Jag är ingen elak människa... snarare tvärt om..
Sålänge du inte väljer att såra mig;)
 
aja massa kvällstankar... trött på falskhet och onda människor..
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Kunde lika gärna vart jag som skrev detdär. Helt rätt!

2012-10-20 @ 08:37:35
URL: http://trolllbolll.blogg.se
Postat av: Robin Lillfors

Smart är du! Du inspererrar mig att att fortsätta vara den jag är, dvs ha fötterna på jorden. Jag är visserligen snart 24. men har vart med om en del. Spec i den perioden som tyvärr många inte tyckte var så kul... skolan. Där möttes man av just det som du nämnde "oäkta och snäll" Jag har lärt mig idag vilka som förtjänar att ha mig som vän.

EFter som man håller på med musik så blir det att man skriver om just sånna saker oärlighet osv!

Om du vill kan du gå in och lyssna på den musik jag skriver. klicka på länken bara!


2012-11-11 @ 12:23:52
URL: http://youtube.com/robinlillfors

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0