Mördar-pass på gymmet..

Jag börjar känna mig som en riktigt duktig tjej!
Är hemma en fredag, och istället för att sitta å supa sig full på någon förfest så drar jag på mig träningskläderna och drar till gymmet.
Fantastiskt ju!
blir ju grymt chockerad själv.
 
Stoppat in så jävlans bra musik i telefonen med så man vill ju nästan bara träna för att kunna lyssna på den;)
Bäst att pälsa på sig ordentligt.
 
Men gud så mycket lättare de känns att träna när man drömmer sig bort till en annan plats.
Drömde om qlimax, jag och hur mycket jag kommer orka stampa nu när jag tränar så hårt.
Och de funkade så sjukt bra, de bara vipsa till så hade de där 30 minuterna på ena maskinen gått:)
 
Sen säger den där maskinen att jag bara har 60% kapacitet av mitt hjärta för min ålder..
Jeflarns!
 
När jag väl var färdig med allt trodde jag att jag skulle dö, så slut var jag!
Väntade bara på att jag skulle få en hjärtattack och dö på plats.
 
Men så fort jag kom ut i friska luften så kändes de som att jag lika gärna skulle kunna gå in igen och köra ett lika dant pass..
Sjukt..
 
Idag har jag skaplig träningsvärk i bröstmusklerna vill jag lova haha shit.
Men skönt att de tar sig;)
 
Mindre kaxig brud efter..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie Persson

Åh, var är vantarna ifrån?
Krsmiz!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0