QLIMAX feber!

Nu ärdet bara 26 dagar kvar tills jag står i holland och stampar sönder!
Längtar så in i helvete och nu har årets qlimax anthem kommit ut;)
skapligt tung!
 
 
Här kommer några fler låtar jag bara älskar.
 
Headhunterz nya låt som han själv säger är hans bästa, och jag håller faktiskt med.
Blir aldeler pirrig i kroppen när jag hör denna.
Doc står tyvärr inte headhunderz med på qlimax line up.. men vem vet han kanske dyker upp;)
 
och så en ny remix av en av mina absoluta favorit låtar med blutonium boy - make it loud.
Men headhunterz första remix av låten är den jag tycker är bäst. den hör ni här nedan.
 
Denna kan jag inte riktigt placera om den e bra eller dålig men något gör att jag gillar den iallafall..
 
 
 
Sen har vi min nya kärlek:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0