Sara tränar - så jävla fitnäääääs!

 
 
 
 
 
 
 
 
Sitter här nu svajn hungrig!
Ska ner till ica och köpa mig en rejäl köttbit och sallad och lyxa loss med tänkte jag.
 
Har häft i mig vatten nu, så jag gör inget annat 'än att springa å kissa.. KUl!
 
Men men drog ut me Emma på promenad till utomhusgymmet utanför stan.
Kul var det iallfall sjulkt ful man är när man tränar så emma och jag skrattade mest men men nu vet vi iallafall hur man använder alla maskinerna där:D
Så nu är vi fitnääääs haha
 
fick mitt gymkort idag med så snart får ni följa me å träna. Närrå
Kommer inte göra detta till en utviknings/ träningsblogg... lite roligare än så ska vi ha:D
 

Lite svårt att ta kort när man rör sig hela tiden men men e ju inga jävla modell foton!;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0