5000 för mina camshows Fisting!;)

Eftersom ryktena sprider sig väldigt fort om mina camshower  5000 kr  för 10 minuter, detbukar ju räcka för de små nötterna som sitter där bakom och gör jag vet inte vad...
 
Jag får faktiskt otroligt många förfrågningar ang mina camshower som egentligen inte ens finns.
Och att det är ett otroligt löjligt rykte som går runt haha!
Jag e för fan 22 och sist jag camade va väl i 16 års åldern med min pojkvän och inget naket i överhuvud taget:D
 
Är nästan lite kompiskt att folk verkligen camar fortfarande nu för tiden galet:D
och jag undrar ännu mer varför folk vill se de då de finns så mycket gratis porr att glo på?
Shit....
 
Aja
Nu ska jag dricka svartvinbärs saft "göra en cam show" kanske visa hur jag fistar?
och njuta av min fredag:D
 
PUSS!
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Superfin blogg du har! är allt bra med dig? :)

2012-09-08 @ 10:21:41
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0