Använd hjärnan istället..

hallo på er små fuckers...
Nä mina raringar så klart;)
 
Idag är jag ju inte direkt på toppenhumör måste jag då faktiskt få erkänna.
E så jävla trött på min förkylning som vägrar att ge sig, är inne på 3e veckan nu och det blir bara värre.
Jag som tyckte vecka nummer ett va hemsk, v nummer två hosta jag bara och nu är febern tillbaka och jag hostar konstant, har huvudvärk och de värker i öronen...
 
Men visst jobbar jag för det.
Som svar på 17 mail jag fått på facebook idag bara
Vad har du hittat på idag snygging/heting/sötnos och massa annat ordbajs
Ja de ska jag ta och berätta för er
 
JOBBAT SOM ALLA ANDRA JÄVLA VECKODAGAR.
 
Så om folk kunde börja använda hjärnan istället för sina telefoner om dagarna... va lätt de skulle va:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0