Brudar är fan värst!

Det ska hela tiden vara ett sådant otroligt gnäll på hur oärliga killar och hur dumma i huvudet de är.
Att de alltid glor på brudar,flirtar, är otrogna sviniga lögnare, desperata osv.
 
 
 
Men av vad jag sett det senaste året så är det fan brudar som är värst..
Nu när man börjat hängt mer med killar och sedan när man är ute på jobb med mina manliga kollegor.
Fan tjejer gör ju varkligen allt för bekräftelse?
 
Visst många tror jag har stort bekräftelse behov eftersom jag har en del lättklätt, men saken är det att jag avgudar min kropp och andra kvinnors kroppar, tycker det är bland det vackraste som finns utan att vara lagt åt ett annat håll.
 
Så jag tycker det e snyggt med hud;)
 
Men för de betyder det inte att jag juckar, visar pattarna, och ligger runt med alla jag hittar bara för att jag kan.
Lite självinsikt och respekt får man ju fan ha.
 
Men tjejer är så äckliga på ett sätt de är verkligen Hemska, de kan aldrig vara glad för någons framgång.
De gör allt för att trycka ned någon de tycker ser bra ut eller får mer uppmärksamhet, de kan verkligen gå hur långt som helst bara för att få bekräftelse.
 
Och jag tror inte killar är så desperata som tjejer tycker, saken är ju det att är tjejer så jävla på så utnyttjar de väl tillfället?
 
Varför inte backa lite brudar?
Vet även brudar som vart otrogna för att deras partner/ sambo inte gett dem tillräckligt med uppmärksamhet på bara några dagar då tar de tillfället i akt..
 
finns ju sådanna som är otrogna opch skyller på att de blivit våldtagna för 300e gången.
 
Eller hittar på en egen historia om hur Nerdrogade de blivit för att rädda sitt egna skinn..
Sorgligt.
 
 
Hur ofta händer det med killar?
tex... visst det händer men killar e så jävla raka och det roliga är när man väl ser att någon av sina killpolare hittat någon den älskar så är det bara den som gäller och enbart den ögonen finns för..
Killar förstår oftast vad som är tillåtet och inte...
 
Härligt!
 
 
Jag är glad att jag har dig<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0