Hostar sönder mig.

godmorgon på er små raringar!
hoppas ni har de bra.
 
Själv har jag dragit med konstant hosta i 2 veckors tid nu, har hostat sönder mig totalt och har så sjukt ont i lungorna och halsen nu, så jag var tvungen att ringa vårdcentralen i morse när jag kände att jag fått tillbaka febern.
 
Totalt hopplöst att vara mig just nu, jag blir så frustrerad inombords, varför kan inte jag bara få må bra någon gång för?
 
har verkligen 0 i immunförsvar.
 
Och varför i helvete kan inte folk som är sjuka stanna hemma ifrån jobbet för?
Istället för att smitta ned alla som denna person faktiskt gjort..
 
Vist e bra med arbetsmoral och inte stanna hemma för minsta lilla men att gå febrig,hostig och nysa och snyta sig hela tiden är inte att vara frisk...
 
men men nu ska jag häva i mig te och gå iväg:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0