Min syster<3 Förbannade glapp käftar..

Minns ni fotosessionen jag och min syster passade på att göra när fotografen karl kom hit till örebro för ett jobb vi gjorde?
Då passade jag och min syster på att ta lite sommar bilder ihop.
Detta gjorde vi dels som en kul grej och även ett fint minne att hänga upp på väggen hemma
och en liten symbol för vår syskonkärlek.
 
 
 
Men direkt efter detta får jag höra hur folk snackar om hur jag skulle ha "tvingat" och försökt få min lillasyster att ta av sig kläderna och plåta glamour..
 
HUR I HELVETE TÄNKER NI?
det är för fan min lillasyster ni snackar om?
 
Jag har inte tvingat henne till ett skit, och jag skulle ALDRIG uppmuntra henne till att ta av sig kläderna som 16 åring. 
 
Och det är som jag säger till alla som vill bli modeller ta för fan inte av er kläderna det första ni gör förens ni känner själva att det är något för er.
 
Så varför skulle jag "tvinga" min lillasyster till något så sjukt?
 
Jag brukar vanligtvis inte bry mig så mycket om hur folk snackar men när det gäller detta som har men min lilla ögonsten att göra så är det inget jag bara går förbi.
Hur sjuka i huvudet får människor vara egentligen?
fan vissa borde få åka in på hem asså.
 

Kommentarer
Postat av: Främling

Är din syster bara 16 år? :O
Sjukt söt! =)

2012-09-24 @ 20:42:39
Postat av: Linda aka Javamorsan

Alltså det var något av det dummaste jag läst på länge. Vad är det för fel på folk?!
För man måste verkligen inte klä av sig för att stå framför kameran. Det är ett val inget man måste tycker jag.

Tycker ni både är jättefina :)





2012-09-25 @ 08:09:45
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0