Ordentligt utvilad!/ värdelösa kopior.

Åh så skönt att äntligen känna sig ordentligt utvilad, var ett bra tag sen faktiskt.
Inte lätt att hinna vila när man jobbat 6 dagar i veckan och när man kommer hem så vill man ju såklart umgås med sina vänner vilket gör att man inte prioriterar vila.
 
Men går så var det dags att bli egoistisk och säga nooo inte idag:)
 
Så vi gick och köpte tacos,chips,popcorn,cola,ölkorv och cola som bi låste in oss med och bara mumsa på igår.
Sen sov vi ända tills nu, riktigt underbart ibland.
 
Så jag tänkte starta min dag med en choklad latte.
Och planera inför dagen då jag har lite privata saker att jobba med.

Tycker det är förjävligt när man verkligen tror och lägger ned så mycket tid och energi på folk som verkligen bara sabbar för sig själva och i slutändan mig.
 
Som tur är vet de inte vad som ligger bakom så de får gärna kopiera mina ideér men jag tror inte de kommer så mycket längre då de inte tänkt på hur de ska vidareutveckla det hela.
Sedan undrar man om de har några bakom som kan skjuta in och utveckla det hela?
Nää..
 
Som sagt kopior kommer man inte långt med;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina på Dildoteket

Oh den där choklad latten såg ju bara för god ut :)
Ta nu och njut av att vara utvilad, känner igen känslan att inte känna sig utvilad alls. =(
Ha en bra lördag och helg!

2012-09-22 @ 14:46:35
URL: http://www.mondoblog.se/dildoteket
Postat av: GlamPuss

Guuud vad den dar latten sag yummy ut! Och haller helt med om folk som ska forstora, det galler att omge sig med manniskor som GER energi istallet for TAR... Kram pa dig!

2012-09-22 @ 16:14:58
URL: http://www.mondoblog.se/glampuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0