Ta den i.......

God kväll på er!
 
Har suttit och tittat på djurakuten nu på kvällen å gråtit..
Skit löjligt men blev verkligen jätte berörd när den lilla chihuahuan skulle få små bäbisar!
<3
Sitter nu och är tramsigt trött och funderar på att gå och lägga mig, känns som de behövs sova ut.
Eller så drar jag ut det en dag och sover ruset av mig i helgen.
 
Efter som jag vart sjuk i 3 veckor nu så tänkte jag ta och låsa in mig i lägenheten med älskling och bara fokusera på att bli frisk.. ska köpa allt ica har och bara svulla och mysa haha:)
 
Har ju provat att försöka jobba bort det,alkohol så mys måste ju vara det bästa antar jag..
Fy fanm vilken toffel jag låter som nu kom jag på ursh nästan så man får kräkas lite:S
 
 
Nä här har ni natthumor i min stil...
 
 

Kommentarer
Postat av: Confessions of a Shopaholic

omg, jag är exakt likadan med att gråta till typ allt på tv..hehe..

2012-09-22 @ 09:14:08
URL: http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0