Tröttsam dag, tar till flaskan...

Hallå på er!
HERREGUD måste jag säga vilken dag det har vart haha
Sitter ju och skrattar åt det just nu.
Blir så less så jag var tvungen att ta till flaskan med cola idag!
 
Börja med frukost då jag bara hade med mig 2 stycken panpizzor som collin akutköpte till mig igår då vi kom på att de inte fanns matlåda.
 
Och billys original va slut så då va han snäll och köpte en anna han trodde jag skulle äta..
 
Så då köpte han någon "smarrig" vesuvio
VILKET LJUG!
Vidrigaste jag ätit haha!
började med att värma den 2 minuter som de stod och den smaka skit + var stenhård så a bort med den..
+ att den typ smält fast i plasten även fast den skulle va på.
 
Till lunchen så skulle de värmas igen på lägre värme denna gång för att se om det var bättre.
Jo den va betydligt mjukare men hade ändå lyckats smälta sig fast i plasten runt.
Och nu skulle det ätas fick i mig 3 tuggor och tänkte om jag äter tillräckligt snabbt så hinner jag inte känna smaken.
 
Där emellan lyckades jag bränna sönder 2 fingrar.
 
Sätter i gaffeln och POFF hela plast besticken å skit ligger i,utanpå runt den där jävla pizzan..
så jag gick och köpte mig en macka och höll käften..
Så städa vi trucken och drog å tvätta den så man blev dyngsur så när jag skulle gå till bussen så frös jag och var fuktig (På kläderna och inget annat) skickar sms biljett och vad händer första bussen kör förbi halvfull?
Som vanligt med stadstrafik här i örebro.
 
Inväntar nästa buss nä då dör batteriet på telefonen jahapp... men lyckades ta mig hem iallafall snälla kollegor man har<3
 
Kommer hem tok hungrig och ska börja laga mat, ställer mig vid spisen börjar koka ris och steka kyckling åh vad händer då?
Hela jävla spektaklet till huvudsäkring går
så står jag här igen... hungrig,lite måttligt irriterad och känner inombords om man skulle passa på att dra till den där vidriga människan man hatar mest utav alla och passa på å sparka in nyllet på den..
 
Och sen efter några djupa andetag försökte jag ta tag i problemet... men jag når ju INTE!? och ser inte!?
 
Tur att min kära älskling kunde springa ifrån jobbet och komma och hjälpa mig phu!!
 
Är inte meningen att jag ska äta idag tror jag haha, någon vill på peka att jag är tjockis^^
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Men du en sån dag. Nu kan morgondagen bara bli bättre :)

2012-09-20 @ 20:28:53
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0