Vi Glamour tjejer...(vi slynor)

Slampor,lättfotade,slynor,horor osv
Det är något man får höra minst en gång om dagen.
 
Och så undrar man varför?
Är det för att jag är "lättklädd" inte värre än på stranden?
Eller är det för att jag är så trygg i mig själv och min kropp ?
 
Då ska jag berätta om mina egna erfarenheter kring glamour modeller (då menar jag inte sådana som bloggar och tar några halvtaskiga bilder en gång i halvåret)
 
Dessa tjejer som jag fått lärt känna, är nog de renaste som går att hitta.
Och de är så otroligt sköna och hänga med just för att man kan bara vara sig själv, och de dömer inte.
De är nöjda med sig själva och framförallt trygga i sig själva som gör att det inte blir en masa avundsjuke draman i onödan.
Och vi tar inte av oss kläderna så att säga för att få uppmärksamhet, utan för att det är så här just Jag ser ut + att jag personligen tycker kvinnans kropp är otroligt vacker så varför skulle jag inte kunna visa mig på bild i bikini eller lättklätt?
Eftersom jag kan göra de på stranden bland barn,gubbar,kärringar osv?
 
Men på stranden får man inte betalt haha:P
 
Sen att vi är små slynor,horor och slampor för att vi ser ut som vi gör?
Är inte det hur man beter sig?
 
Det roliga är att folk tror att vi springer runt och ligger runt med allt och alla, men till saken är att vad jag vet så ligger vi nog fan minst av alla.
helt otroligt, men sant.
Kan va så att vi har sådan självinsikt och vet vart vi har oss själva så vi inte behöver?
 
Eller som jah själv de måste finnas något starkare bakom för att man ska trilla dit.
 
Sen ang bilder så väljer man ju själv om man vill titta.
Men tittar man i syfte av att trycka ned en annan individ och lämna någon halvslapp kommentar om hur slampig man är eller ser ut så kan ni ju tänka om.
 
Så om jag blir kallad slampig, ska de då ge mig rätten att skriva hur fula,tjocka,slappa,pösiga och hur billiga folk ser ut?
Nej nej nej.
Jag har så pass stor respekt för mig själv så jag aldrig skulle vilja sjunka så lågt..
 
Och tänk på att alla har vi en gång vart osäkra, och för att du står och kastar bitchblickar och skrattar åt oss när vi är ute på jobb, vad bevisar det? jo osäkerhet;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

En riktigt klok och klurig tjej den där Miss Bill ;)
Alltid lika intressant att läsa din syn på saker och ting.

2012-09-27 @ 13:33:07
Postat av: Anonym

SNYGG!! Tänk om alla kunde tänka som du!

2012-09-30 @ 15:57:45
Postat av: Stefan

På tok för lat för att läsa allt, men en tanke är ju avundsjuka alt. personen är på allmänt dåligt humör - hatermode. Eller, det faktum att man ser "sugen" ut på sina bilder så är det väl lätt att tänka åt just det hållet. Sen var man drar gränsen för "glamor modell" är väl öppet för diskussion likaså, detta är inte glamor för mig, ganska så mycket tvärtom.

Ha en trevlig kväll!

2012-10-01 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0