Det här me jobb..

 
 
 
Har suttit hela dagen och sökt massa jobb,det finns ju en hel del om man kan tänka sig ta vad som helst;)
haha
Känner lite smått panik då min utbildning slutar om 3 månader, för jag vill ju ha något att göra, och en fast inkomst så man vet vad man garanterat har att röra sig med.
istället för att börja göra skitjobb med modellandet igen bara för att få in cash..
känner att jag vill utvecklas och inte gå bakåt igen lixom:P
 
och de roligaste vore ju att få komma ut på en skitig verkstad och bli alldeles svart i ansiktet och svetsa satan!
ba öööörnnnnn örrrn me svetsen!
 
men jag gillar utmaningar så jag e som sagt öppen för vad som.
Jag har till och med sökt sökt städjobb då det faktiskt var mitt första jobb när jag gick i gymnasiet.
Eftersom jag flyttade hemifrån så tidigt var jag ju tvungen att klara mig själv.
 
men något jag tycker är störande nuförtiden när man söker jobb är att man måste registrera sig på typ varje företags sida som tar 300 år!!
 
lika så ett företag jag skulle skicka in mitt cv till, då stod det fel mail adress när det va rätt..
så jag skicka och fråga företaget om jag kunde komma och lämna in mitt cv istället, men de fick jag inte..och inte heller skicka brev...
 
Bra där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde skaffa dig en lite mer modern snyggare bloggdesign då lovar jag dig att din blogg skulle gå bättre :D

2013-04-08 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0