Fått tillbaka min syn! / valborg

Sådär nu ser jag som vanligt folk igen!
EN HEEEELT NY VÄRLD och helvete så man ser ut HAHA
tyckte mitt suddiga jag va mycke snyggare^^
 
Skaffade linser så har suttit med dem ut och in halva dagen, så nu har jag fått kläm på dem:)
de ville att jag skulle fila ner mina naglar ännu mer än jag redan gjort för att jag inte skulle få in linserna. EH kissen fixar gick ju galant;)
 
JA i kväll blir det inte mycket som händer för mig faktiskt, är bjuden på någon poolfest me tjejerna men jag orkar verkligen inte, då jag mår som en kratta sen vill jag ju passa på att umgås me collin då han jobbar så jävla mycket att vi bara sover med varandra.
 men de känns skönt att va nykter ändå eftersom jag tagit de lugnt me alkoholen nu bara tagit några öl men ingen karatefylla som de brukar sluta me oftast;)
 
Sen när jag nu lyckats komma ner i mina gamla jeans igen, så vill man ju inte sumpa allt me sprit!
Äter ju typ bara bönor,broccoli,kål och kyckling nu för tiden... ;)
Sen frukt såklart. så otroligt underskattat med frukt.
 
Gjorde en sjukt god smoothie förut.
Använde 2,5 dl vanilj yoghurt
1 banan
 1 grönt äpple
sedan ca .4 matskedar mango juice:D
 
 
 
Jag i mina gamla jeans storlek 23 :D eller 158 på barnavdelningen^^
 

Kommentarer
Postat av: Perre

Hej där.
Är verkligen inte någon som följer bloggar. Men nu när jag hittade din av en slump kan jag inte låta bli att skriva ett par rader. Du är ju en otroligt snygg och sexig tjej och det tror jag nog att du fått höra åtskilliga gånger. Du är ju också mer än så. Du är ju rent av vacker. Så tycker jag att du behandlar alla som ställer korkade och pumpa frågor på ett beundransvärt sätt. Kort sagt så är du en underbar tjej som jag blir glad av att se och läsa.
Ja det var väl vad jag ville ha sagt. Ha det gott och var rädd om dig.

2013-05-01 @ 01:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0