Typiskt sara...

Typiska dumma saker som jag gör.. men jag är inte mer än människa..
Jag har haft magkatarr sedan jag va 14 och gör ju inte saken bättre genom att dricka kaffe helatiden...
och ni som vet hur de känns att ha de, kan ju direkt förstå att det inte är hälsosamt..
juice kan jah inte ens dricka på morgonen då de blir för starkt för magen och jag spyr...
 
Vaknade kl 7 imorse ihopp om att jag skulle få må bra, men fan heller imorgon har jag vart förkyld i en vecka och de blir inte bättre.. Feber,frossa,halsont och ont när jag andas så allt blir 1000grr jobbiggare än det redan är..
undrar när skiten ska gå över..
innan var de magen/tarmarna - så väntar på tid då de tror de kan va tarm cancer.. JO TACK FÖR DE!
fast de tror jag inte på.. de säger så mycke.
och innan de njursten..
 
Allt skit händer mig, jag får aldrig va frisk....
 
Men nä nu skter vi i de nu ska jag ta en kopp kaffe, vattna mina blommor och kolla ut på sooolen<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: collin

så himmla vacker, love youuu kossa muuhh

2013-04-05 @ 12:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0