Erikas Skönhet- Grymma klor till bra pris!

 Efter skolan idag drog jag till Erika och fixade mina naglar då jag haft dem i över en månad^^ ops haha:D
 
MEn galet vad bra de håller  Jag som håller på i verkstad med plåtar, svetsar och allt där till och de reagerar inte ens på värmen.
De kläms och slås i dagarna i ända lixom...
otroligt.
Och att de verkligen sitter i en HEL månad är jävligt bra.
 
Denna gång ser mina naglar ut såhär:)
Ljusbruna/beige färgade med kopparfärgat glitter
För alla kanon Erbjudanden som Erika har, Kolla in hennes FB sida HÄR
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kroppsdel gillar du mest att bli sprutad på?

2013-02-26 @ 21:43:40
Postat av: nicki

fin blogg :D

har du lust att kolla min & kanske kommentera? :D
kram!

2013-03-07 @ 17:44:50
URL: http://www.nattstad.se/nickiandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0