Välkommen tillbaka....

Kon nyss hem efter att ha vart och tagit en massa prover, urs vilken stress jag har inom mig just nu.
Så magen blir där efter..
Nu blir det bara snäll mat för magen och äta penicillin.
Inte första gången...
Så välkommen tillbaka...
 
Och så är de iskallt och snö överallt, verkligen inte vad jag vill se just nu.. om ändå bara sommaren kunde dyka upp så man blev lite glad..
nu e allt som en mörk tunnel..
 
Som idag när de skulle sticka mig i armen, oftast lutar jag mig bakåt och andas så känns de inte eller är obehagligt.
Nu så satt jag och höll på att svimma och tårarna bara rann..skumt hur kroppen kan reagera så annorlunda pga av hur man känner sig..
 
nu är jag alldeles slut känner jag har haft kramper hela natten så har inte sovit så bra..
Sen ska jag säga hejdå till min vän..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kjell Zlangen Olsson @ fb

jobbit att leta o inte få veta va det är ... men jag hoppas läkarna hittar svar snart!
DU förtjänar att må bra å känna det oxå! :)

2013-02-06 @ 16:02:24
URL: http://welcome.to/slangen
Postat av: Fisken

Ta det lugnt nu.. Va rädd om dig! Hoppas du får din sömn i natt.

2013-02-06 @ 17:57:03
Postat av: Annso

*styrke kram*

2013-02-06 @ 18:01:42
URL: http://littlecherryy.blogspot.se
Postat av: Jenny

Så fint halsband! :D

2013-02-08 @ 11:22:48
URL: http://pearlweed.wordpress.com
Postat av: Shade of Sweden

Jag är likadan med blodprov... Har vant mig lite mer efter en längre period med sjukdom under förra året, men är jag det minsta känslig så kommer tårarna och jag hyperventilerar så jag är nära att svimma.
Annars brukar jag prata med sköterskan om mina katter (crazy cat-lady, hell yeah) för då blir jag alltid lite varmare i hjärtat och lugn på köpet ;) Så sneaka in samtal om sånt du gillar så ska du se att det släpper lite.

2013-02-10 @ 13:10:49
URL: http://scenbloggen.se/shade/
Postat av: M

Som regel hittar dom det som inte ær bra efter tag. Har några timmar på sjukhus jag också. Så bara fortsætt vara tålmodig och hoppas på en løsning, så kommer ett posetivt svar nær du minst anar det :)

2013-02-20 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0