5 års dag med hjärtat/ nya naglar;)

I fredags firade jag och hjärtat 5 år tillsammans...
Känns skapligt galet för det känns verkligen inte som att de är så länge tiden har gått så fort..
 
 
Jag drog direkt efter skolan till Erika för att fixa mina naglar:)
Och jag blev så glad då jag inte fått kaffe på hela dagen och jag va så jävla trött. Så fixar hon kaffe latte åt mig:D
Underbart hihi.
Denna gången körde vi på Svarta naglar.. vet inte varför men jag älskar verkligen svart på naglar... och turkost såklart;)
Inte världens bästa bild men såhär ser dem ut:) plock,
 
Just nu kan du göra fransförlängning för endast 500:- så passa på!
För att se alla Erikas erbjudanden direkt följ henne på facebook:
http://www.facebook.com/ErikasSkonhet?ref=ts&fref=ts
 
 
 
När jag kom hem ifrån Erika  vid 18 tiden så låg Collin och sov plutten hihi..
och han hade köpt 5 jättevackra rosor för 5 år ihop:) naaw
 
Eftersom vi inte planerat något bara tänkt ta kvällen som den kom så bestämde vi oss tillslut för att dra ut å käka lite...
Men eftersom det var hindersmässan och alla BÖNDER lyckats tagit sig in till stan så va de fullt på alla ställen förutom Kina muren haha nä fy fan gott är de ju alltid man vi båda skratta typ ihjäl oss för hur tokigt de blev men men vi tog deras dyraste rätt för 200 spänn och det dyraste vinet för 500 wööhöööw haha e typ 900 de brukar ligga på per person annars när vi e ute å myser^^
 
Sedan bestämde vi oss för att hänga me emelie och carina ut och svänga me tassarna
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Shade of Sweden

SJUKT snygga naglar! Älskar svarta tippar, och att en var helsvart gjorde det ännu snyggare :)Grattis till fem år!^

2013-01-31 @ 19:11:27
URL: http://scenbloggen.se/shade/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0