Alla svar på frågestunden:

Yasse :Vart kommer du ifrån? :)
Svar: Sverige och är svensk har bara färgat håret svart.

zlajdarn:hur gammal var du när du började blogga?

Svar: jag var nog runt 17 år när jag startade min första blogg:)

Emil :Hur kommer det sig att du är så vacker och är modell och uppe på det är stencool och skyst?! :D
Svar: att jag e vacker får jag nog tacka mina föräldrar för och allt smink^^ De sista uppfatta jag inte riktigt men jag e som jag är bara:)

trolllbolll:Lista din topp5 på saker du gillar!

Svar: 1. gå på Hardstyle fester i holland och linkande. 2. vara med min pojkvän, han är alltid så knäpp och sten skön.  3.dansa  4. fotosessioner. 5. svetsa :D

mimmi:Hur gammal var du när du blev modell och vad krävs för att bli det?

Svar: ja, när jag började få betalt för det var när jag var 18 då tyckte jag att jag kunde kalla mig modell efter en hel del publiceringsjobb:) och nu för tiden krävs det bara att du tar ett par gratis bilder så kan du kalla dig modell ;)
 
haha nä men ett självförtroende,glöden en glad och fin personlighet och självklart en helt okej kropp. Och rejäl kämpar glöd då tjejerna i den här branschen skulle kunna döda dig för att få din plats, så skinn på näsan helt klart och en normal verklighetsuppfattning om att folk inte är så snälla som de ser ut.


Sebastian:Hej Sara. Jag undrar lite.Hur faller du för en kille?Måste han ha muskler tatuerad mycket pengar ? Hur tänker en sån tjej som du ?Inget illa menat bara nyfiken ?Mvh

Svar: Ja du svår fråga, charmen och ögonen gör det mesta för mig. och har han dessutom samma humor och musiksmak som mig e jag körd. Pengar och muskler och sånt är så TOTALT ointressant för mig egentligen när det kommer till djupet.
 så de spelar mig absolut ingen roll så länge han beter sig som en man och visar mig respekt. Jag behöver ingen rik snubbe för att känna mig speciell, jag jobbar mig till det jag vill ha själv, så kan han imponera mig med en hemmagjord middag och gott vin i stället.

Robin:Hej,Om jag skickar en bukett rosor med bud eller vad måste man göra för att få en dejt med dig ?Mvh Robin

Svar: Då skulle jag slänga rosorna då de inte gör mig någon nytta. Jag skulle aldrig gå ut på dejt med någon jag inte haft någon personlig kontakt med innan.
Sedan är det ingen mening då jag har en otroligt gullig man här hemma som ger mig de blommorna jag vill ha han vet vad jag gillar;)
 Men även om jag va singel skulle jag tycka de va lite gay varning på att skicka rosor... Haha känns för mycket don juan över det hela och sånt gillar jag inte.


Robin:Hej,Om jag skickar rosor i ett bud och skickar fina kort har man chans till en dejt då ?
Eller vad måste man göra för att få tillgång till en dejt ?
Mvh Robin

Svar: Som svaret ovan..Lägg energi på någon som tycker det är kul att gå på dejter.

Fredrik:Hallå sötnos!
Fråga 1. Du är en sån dansör eller a gogo dansare?, så man kan alltså hyra dig?, om man har en stor fest lixom, så kan man hyra dig så du kommer dit å dansar? :P
2. Vilken är din favorit ställning? ;)

Svar: 1. ja så länge du är dj eller har nattklubb så kan du hyra mig. fråga 2: Det kan du fundera på när du drar i fröken höger..eftersom du verkar va en sådan gentleman så lär du få många omgångar med henne.


Erik: Ifall du blivit singel och i samma veva fått ett erbjudande på en kväll med lunch, film och avslutningen sex på natten . Du fick även en summa på 35.000kr för umgänge för natten. Inte specifikt sexet utan allt i allo så det inte vore prot. Vad skulle du säga

Svar: NEJ NEJ NEJ FÖR I HELVETE NEJ! e ingen jävla eskort och kommer aldrig bli.Har högre tankar om mig själv. Ursh för såna som dig.

Sara:Hej!
Jag bara undrar hur du gjort för att få en sådan otroligt vacker och perfekt kropp?!
Har du tränat/ätit något speciellt?
Och bhn på din header vars hittade du den?
sedan måste jag bara få säga att du är sån otroligt häftig människa. Jag är tyvärr ingen trogen läsare men då och då tittar jag in..
Och jag kan tyvärr inte låta bli att hata dig lite för du är SÅ vacker! Haha!
Ha det super bra. Kram från Sara. :)

Svar: Hej sara! jag vet inte riktigt vad jag har gjort mer än att alltid ha hållit igång med sporter som ung:) Sen tränar jag inte speciellt mycket och tänker inte riktigt på vad jag äter alltid.
Men ersätter ofta pasta med råkostsallad istället och försöker äta mycket hemma lagad mat istället för snabbmat:)Sen en sund tanke är att inte äta mer än vad man kan göra av med:)
MIn bh på headern hittade jag på new yorker.
Haha tusen tack eller va säger man^^ kul att du kikar in då och då iallafall:D Stor KRAM!

Jeanette:Jag undrar bara vart du köper dina kläder, för det mesta. T ex all clubwear. så läckra! :)

Svar: jadu, överallt och ingenstans haha brukar köpa kläder i helt vanliga butiker och göra om dem:)
Clubwear och sådant är oftast ifrån http://4play4you.no eller http://micafashion.se.
 Korsetter ifrån http://narremissen.se - där får ni även 10% rabatt när ni uppger mitt namn SARA BILLSTRÖM i kassan.

Julia:Vart handlar du helst kläder? :)
Diggar din blogg verkligen!
Kramis
Svar: ja om jag ska va ärlig så handlar jag helst inte kläder e så JÄVLA tråkigt haha men om jag måste så är de väl på nelly.se och på stan som new yorker, gina osv:) som sagt gillar att köpa och styla om kläder:)
Tack! kul att du läser min blogg:D

Alex:Vad för frågor är det som du brukar få utav andra, som du avskyr att besvara och varför?
Svar: Sexfrågor... så otroligt jävla onödigt, för vad får folk ut av de? jag ska fan inte ha sex me någon haha.

Anonym:
Kan du aldrig visa dina bröst på någon bild? (helt nakna bröst)

Svar: Absolut, när du lägger ut bild på när du blir fistad i alla tänkbara hål.

Kalle :)vad hette kändisen du dansade inför ? :) och när börja du din karriär som modell /Gogo dansare :) (stav) Peace
Svar: haddaway, sedan har jag dansat åt ett flertal stora dj´s :) Jadu sen jag tog tag i det ordentligt var runt 1 -1.5 år sen om jag inte minns fel.

Marre:Först och främst måste jag säga att jag tycker du ser sjukt bra ut! Jag undrar om du oftast dagligen använder stringtrosor eller om det bara är när du fotar och uppträder? Tycker nämligen att det är sjukt sexigt med string och försöker därför få min tjej att använda det mer men hon påstår att det är så jävla oskönt så därför använder hon det nästan aldrig förutom om jag inte ber om det.

Svar: Tack! Nä jag brukar använda blöja bara, du vet jag har sån rövsvett så string eller hotpants kan inte absorbera bort de.

Erik:
Varför är du inte med i Stoffes nya låt?!
Du var ju grym i stoffe 2.0! :)
Svar: jag var upptagen med annat :) Tack:D
jessica:
hej, jag tycker din blogg är störtskön:D jag har en fråga:p vart gjorde du dina bröstinplant? Har de en hemsida? Gör de bröstlyft?:) Hoppas du får ett fint år:D
Svar: tack kul att du gillar den hehe:D Jag gjorde dem i oslo på plastikkirrurgene och de gör faktiskt bröstlyft som lyfter inifrån fick jag veta när jag va där med min syssling sist. så de sätter som trådar inuti bröstet så du inte får fula ärr:D Han e skitbra och kliniken är liten och bra. Nära till hotell därifrån med tar 5 minuter att gå.
 
Danne:
Vilken sexställning gillar du bäst? :)
Svar: kryp tillbaka in i mammas livmoder.


|| mannen som kan prata:
Gillar du hundar? :)
Svar: ja jag älskar hundar, de är de mest fantastiska djur man kan ha tycker jag:)

Linnea:Hej ville bara säga att du är tuff som kan stå mot allt skit!
Men till frågan har du spotify med hardstyle lista?:3

Svar: hehe tack Linnea tyvärr får man dagligen skit för att man bara skiter i andra och lever sitt liv. Men det är de värt jag har så jävla kul:D
Tyvärr har jag ingen spotify då de inte uppdaterar med all bra hardstyle musik mest bara gammal skit där haha:)
 
Adrian:Hej Sara! Undra bara vad du har för bh storlek? :) /tack på förhand Adrian

Svar: hade du tänkt köpa en bh åt mig?

anonym:kan det vara jobbigt att ha typ kläder där man ser mycket av brösten i vardagen ifall mycket folk typ glor osv. och ifall du har märkt att nån glor på dom

Svar: Jobbigt och jobbigt klart stora bröst syns mer men jag använder samma slags kläder som alla andra så står folk och glor ja gör de men glo inte för länge det är bara ett par bröst!?
 jo ibland har man ju märkt av helt klart men tycker mest synd om folk som håller på så.. Ingen självdisciplin?
 
Anders:
Har du någonsin haft två killar samtidigt ?
Svar: nä varför ta 2? när man kan ha 1 speciell.
Kim:
Blir det Qlimax i år?
har du varit på andra hardstyle event?
Var min första gången förra året. måste bara säga att det var den fetaste en dagars event jag varit med om.
Ha en bra kväll!

Svar: ja självklart blir de qlimax blir ju 3 års jubileum. Nej men blir en hel del nu i sommar:)

 Markus B: hur kom det sig att du började med gogo-dans?
Svar: jag har alltid älskat att dansa därför:)

Måns: Hej Sara Billström!
Har en fråga angående 100% party kryssningen. Om du kommer vara med den 7-9e februari.
Ha det bäst!
//Måns

Svar: Nej jag kommer inte vara med, jag satar på ett hardstyle event som är den 9e istället;)
Dinah:
Hej! Jag är en tjej på 15 år och jag fyller 16 till sommaren. Jag är verkligen desperat över att ha en snygg kropp, men jag har aldrig lyckats gå ner i vikt eller ha nån smal linje.
Jag vill kunna visa mig precis som du typ vara nöjd med min kropp osv, så har några frågor:
1. Hur håller du dig i så bra from?
2. äter du något spec. för det? piller, dieter osv.
3. går du lättklädd ofta?
4. hur lång är du?
Ja och jag har följt din sida på facebook länge och är verkligen imponerad av dig!
mvh Dinah :)
Svar: 1, Du är fortfarande ung och kroppen behöver säkert all energi och fett osv i kroppen för att du ska kunna växa ordentligt, nu har jag ju inte sett en bild på dig men jag tycker du är för ung för att tänka så sånt och jag tror du är perfekt som du är.
Men jag dansar och tar långa promenader just nu enbart:) kan köra något styrkepass någon gång så där men jag bor inte på gymmet.

2. jag äter inga piller eller något speciellt jag äter mycket hemma lagad mat och byter ut pasta mot råkost sallad. äter mest kött sås och sallad:)
3. Nja haha om du frågar mig nej men enligt andra ja.. men de e min stil:)
4.jag är 164 och kul att du hittade mig på Facebook :)

Albin: Vad tycker du om fria förhållanden dvs där båda personerna har kommit överens om att träffa andra personer så länge det finns regler?

Svar: JA de e väl bra för dem om de funkar. jag själv skulle inte vilja ha det så, då känns  lite som att vitsen med förhållandet  är borta faktiskt:)

Pelle:  Heej big faan:) vad pysslar du med? Har lite små frågor:) är de många som stöter på dig , när du är ute på krogen åde ? Sån snygging som du borde väl få vem du vill? Också sista frågan, favoritställning? ;p
Svar: just nu svarar jag på din fråga:P annars e jag hemma och e sjuk. Ja de kan förekomma men när jag sitter ute och äter och det skulle hända så avisar jag dem direkt man raggar inte på folk som sitter vid ett bord och äter, jag e för tusan där för att äta! Krogen självklart att de händer men jag ser de bara som desperat och jag är inte intresserad av fulla drägg ragg faktiskt haha så går fet bort. Ställning, Den när du står på alla fyra och en åsna sätter på dig en gillar jag att se på!

Kommentarer
Postat av: Nickelodeon

Alltså bästa kamelbonden Bengt är du! Synd jag inte hann skicka in nån fråga bara :( hade ju t.ex varit kul att få veta din favoritsexställning.. Verkar som denna fråga glömts bort helt av panelen :/ hehehe

2013-01-17 @ 04:14:54
Postat av: Marre

Varför ha frågestund om du ändå inte svarar seriöst på alla frågor?

2013-01-17 @ 14:44:43
Postat av: trolllbolll

bra försök killar.. xD

2013-01-17 @ 14:51:33
URL: http://trolllbolll.blogg.se
Postat av: Annso

hahaha har inte vart här inne på ett litet tag nu, men dina svar på vissas frågor gjorde min dag!
you go girrrrl! ;)

ha det bäst

2013-01-24 @ 16:21:06
URL: http://littlecherryy.blogspot.se
Postat av: Shade

HAHAHA, fan vad sköna svar på alla pervons frågor! Underbart!

2013-01-24 @ 23:15:23
URL: http://scenbloggen.se/shade/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0