Jag och svetsen!!!

Ja jävlar vad jag har svetsat idag! ÖJÖJÖJ va de gick. haha
Stått och kört MMA hela dagen och fått så mycket bra tips av min klasskamrat så alltid kul att lära sig nya och bättre knep:D
jag har typ världens snällaste klasskamrater:)
hihi
och snart börjar CAD Kurserna med, de ska bli så jävla nice:D
Skulle ha tagit kort åt er idag men de glömde jag av haha de gick av bara farten:)
 
I morse när jag gick till skolan va de 19 minus.... Jätte skönt verkligen NOT.
flåsade ju sönder mig i halsduken så sminket bara rann så när jag kom fram såg jag ut som ett colombianskt förortsluder..
Tur att min lillasyster hade smink med sig. Vår skola sitter ihop med hennes:)
Drog på mig dubbla leggings Sedan svets brallorna 1 linne,en långärmad och en huvtröja..
och förstås fotbollsstrumpor HAHA jag älskar faktiskt att ha de på mig:) så gosigt!
Vet inte om de sitter i från när man va yngre och lira fortboll eller om de helt enkelt bara e skönt.
 
Ja nog om de nu ska jag sätta mig i ett varmt bad..
Och sen äta och sen plugga lite materiallära:)
 

Fick mina nya arbetsskor idag med, shit vilken skillnad i den kaxiga storleken 36;) mjaaau
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde "ansöka" till scandalbeauties!

2013-01-27 @ 00:48:23
Postat av: Anonym

du borde "ansöka" till scandalbeauties!

2013-01-27 @ 00:50:00
Postat av: jackee

bra blogg keep on going! ;)

2013-01-27 @ 21:16:26
Postat av: Anonym

inga dårliga lökar du har där

2013-01-29 @ 18:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0