NY leksak/ MMA

Vaknade kl 6 i morse klarvaken och på otroligt bra humör...
Med min snygga takeaway mugg studsade jag i väg till skolan där vi först plugga tillverkningsunderlag och sedan hopplade jag vidare ut i svets salen för min 3,e MMA lektion... började köra stigande-pendlande haha gick la så där men började få kläm på de:)
 
 
 
När jag kom hem så var de städat,diskat och jättefint:D aaw vilken underbar fru jag har haha:D
verkligen ombytta roller.
 
Sen så fick jag hem min nya telefon och blev överlycklig haha:D så sitter och laddar över massa musik och grejjer på den nu:D
 
Det blev en sån här:
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrew Flynn phoenix

MMA är ju roligast av det hela :D

2013-03-06 @ 16:34:00
Postat av: oscar lind

för lång ljusbåge !

2013-03-20 @ 14:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0