Så här funkar det för mig med Människor.

Precis så funkar det. Och vill folk sätta mig i kläm bara för att jag inte tänker lägga mig på deras "sida" så fuck off. Jag umgås med de jag mår bra av och jag väljer inte sida speciellt inte för skitsaker. och verkligen inte när folk inte ens kan berätta hela situationen, hur ska jag ha förståelse då?... Trött på att få förklara mig och behöva få skuldkänslor för att jag inte orkar bry mig om rykten. Tyvärr då skulle jag inte umgås med någon...Inte ens mig själv.
Och bara för att jag umgås med någon ena dagen och någon annan nästa betyder det inte att jag inte gillar dig..
 
 
Alla människor har vart med om så olika saker i livet så därför tänker jag inte va den som vägrar bilda en egen uppfattning.
 
 
Så skippa skitsnacket nu tack och väx upp. PÖSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0