Så jävla bra start!

Allt som tidigare kännts oklart med utbildning osv är nu självklart och nu är jag på rätt spår igen.
Imorgon har jag mina 2 sista prov som jag hoppas på ska gå toppen!
 
ursh jag som har oroat mig och tänkt för mycket som vanligt igen.
jag måste ha en planering att gå efter i detalj annars blir de galet:P
 
Drog till grolls igår och shoppade nya svetskläder, som sagt när shopping är som bäst på andras bekostnad haha skolan betalar;) 
haha nääää ursh jag e ingen sådan människa men har ju redan köpt mina egna men kan va skönt att ha lite tunnare nu till sommarn:)
 
känns skönt att börja ordentligt igen, och att det är ett nytt år gör ju inte saken sämmre då det är mycket som skall ordnas..
Kan säga att jag inte kommer blogga kvar här;)
 
Detta år kommer jag lägga mer vikt på mig själv än det senaste året.
Det är inga avancerade grejer men för mig är det viktigt och jag ser fram emot att få ta exsamen i sommar, fast denna gång i något jag själv verkligen vill göra:)
 
satt och plugade igår och detta upprepande ord dök upp hela tiden men jag läste ju något helt annat hela tiden..
 
 
 
Iallafall nyår spenderades med tjejerna på middag först och jag blev superchockad över hur god maten var..
är ju ihop med en kock men jag vill ju inte va kräsen såå men endå haha men är alltid fundersam när man äter borta.
 
Sen vid tolvslaget sprang jag upp till slottetoch mötte älsklingen som jobbet så pussades vi och kollade på fyverkerier.. gud va vackert det är:)
 
sen drog vi på fest var inte riktigt vad jag tyckte va suuuuper kul men många av våra vänner var där så aa...
Men nu har jag lovat mig själv att ALDRIG mer vara hemma över nyår för de suger!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0