Sandro silva - Gogo BILDER!

Igår gick det inte i många knop på dagen kan jag säga hehe. sov till typ halv 4 på eftermiddagen.
Sedan var de dags att börja packa och fixa inför kvällens gogo dans jobb på nöjesfabriken i karlstad åt sandro silva.
Gud vilken sjyst snubbe och så kommer han ju i från mitt favoritland holland med:)
 
Mötte upp Emelie vid tågstationen såsatt vi och kolla på kollektivet nästan hela resan;)
Sjukt roligt.
 
Så väl framme fixa vi me glitter klädder osv innan vi gick upp på scenen, va sjukt bra drag kul som faan:D
 


 
 
Helt slut efter 2 timmars fullt ös dans.. kan ju sägga att jag svettades på ställen jag inte ens visste att man kunde gö de på:P 
 

Kommentarer
Postat av: Heponimake

Länge sedan jag var här inne... Men alltid lika kul att komma in, grymt snygga tjejer!
Hoppas det är bra med dig!

2013-01-07 @ 09:41:28
URL: http://heponimake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0