Topless, varsågod och ta en titt;)

Vet att många av er önskat och skrivit till mig så många gånger om att ni vill se mig topless,vilket jag vart på ett flertal bilder som dessa: 
 
 
 
men har alltid hållit för och dolt mina bröst då jag tycker de vart privat.
Men  ni vill ju se Hela paketet så att säga så ta en titt!
 
 
Nej jag kommer aldrig visa mina bröst på det sättet för er.
Man måste ha egna gränser och jag tycker det är aldeles för intimt och privat för mig så de blir INGET så att säga:)
 
Bara min älskling som får seeee:D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ali

Du er virkelig smuk på alle dine billeder.. Syns du skal tage flere af de her billeder ;)

2013-01-13 @ 22:11:55
Postat av: J

Vad jag inte kan förstå är, trots att du ser bra ut (inte så bra som du tror, men bra!) och att du spammar sidor med din blogg, på facebook, bilddagboken och överallt annars och har hållt på BRA länge - så har du ett snitt på 1kommentar/inlägg...

Hur fan kan du ha misslyckats så mycket?

2013-01-14 @ 18:39:20
URL: http://j.com
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, det är bra att sätta gränser! :)

Ha en fin kväll!

2013-01-14 @ 19:11:03
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: GG

Hur kan det vara så stor skillnad på att visa bröstvårtor eller inte?

2013-01-15 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0