Färgat mitt hår IGEN bara för uppmärksamhet!

VAR ju tvungen att färga mitt hår igen bara för att få uppmärksamhet....ELLLER?
nej utan för de e mer min grej och jag älskar färg spec turkost och blått men fick ju bleka och färga igen för att få den exakta nyansen jag ville ha utan att håret blir förstört.
istället för att färga till någon tråkig blond färg som jag inte ens passar eller känner mig bekväm i.
 
Många tycker det e skitfult men TYYYYYCK de DÅ! vilken jävla tur att det är mitt hår och inte erat:P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att ditt hår är jätte snyggt!! långt & vackert för att inte tala om färgen!! du passar ju jätte bra i det hela :) så synd att det inte var mitt hår hehe ;)

2013-07-19 @ 00:28:08
Postat av: Annso

Alla tycker vi olika, men jag tycker det blev skit snyggt på dig, du passar mer än bra i det! :)

Det är kul med lite "annorlunda" saker med håret, som får att blega ögonen ur sig^^
Det kommer det snart bli för min del med, men inte riktigt än då mitt hår fortfarande är lite för svagt för blekning.
Men sen så jävlar blir det skrikgröna slingor till svart hår, det är en färg jag aldrig tidigare har haft i skallen ;)

Ha det bäst

2013-07-21 @ 18:37:53
URL: http://littlecherryy.blogspot.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker håret är coolt! Passar dig! :)

Svar: tack:D
Missbill

2013-08-01 @ 00:53:26
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0