Ibland får folk för sig föööör mycket..

itt
Det är sjukt vad folk får för sig saker. som att jag vart strippa..
HAHA shit..
 
Jag tar inte av mig kläderna när jag är ute på gogo jobb, och jag dansar inte i folks knän.. utan på en scen långt bort från folk...
 
MEn men här bjuder jag på ett av dessa sinnesrubbade mails jag får.
 
Hej

Jag är en 37-årig man som trillade in på din blogg, och även kikade in på din Facebook och jag kan inte låta bli att skriva. Jag hoppas du kan tänka dig att läsa hela detta innan du bestämmer dig för om du skall avfärda det. 
Jag läste att du jobbar som gogo dansare, och i ett äldre inlägg läste jag också att du jobbar(jobbat) som strippa. Jag skulle vilja lära känna en tjej inom ditt verksamhetsområde. 

Det är så att jag skulle vilja hitta en sexuellt öppensinnad och aktiv tjej att lära känna och se om det kan leda till ett förhållande. Ja, jag skulle verkligen vilja vara ihop med en godo-dansare och strippa  Jag är kanske inte ute efter samma typ av förhållande som Svensson har, jag tycker att livet går på att uppleva saker, utvecklas och hitta nya utmaningar i livet. Ett vanligt Svensson-förhållande tror jag på många sätt motverkar möjligheten att uppleva livet som en egen individ. Jag söker ett förhållande där man har varandra som ett kärleksfull bas i livet, men att man båda kan leva och uppleva sina liv även på egen hand, och att man kan utvecklas som person men även låta sig utvecklas tillsammans. Jag vill ha ett förhållande där man kan prata om allt, där man ses när det passar och fungerar, men där båda kan leva sina liv så som man vill. Lite udda, jag vet, och kanske inte så lätt att hitta en likasinnad. Jag hoppas du kan tänka dig att läsa detta mail innan du avfärdar mig, jag förstår att du får mycket konstiga mail och förslag. Jag förstår också om du inte alls har nått intresse i det jag söker. Jag tar i alla fall chansen att skriva lite om mig och anledningen till att jag kontaktar dig.

Som sagt så är jag 37 år gammal, jag är intelligent, driven, snäll och omtänksam. Jag jobbar som pilot och tycker om utmaningar och äventyr. Jag försöker leva ett aktivt liv där jag upplever saker, jag sysslar med så kallade "äventyrssporter". Jag har en sexuell läggning som bygger mycket på att jag tänder enormt mycket på att andra män "tar del av" min flickvän. Det kan vara på olika sätt. Därför skulle jag tycka att det var väldigt givande och häftigt att ha ett långsiktigt förhållande med en tjej som jobbar med att visa upp sin kropp. Skall jag vara ärlig så måste jag säga att jag också vill att flickvännen skall ha sex med andra killar/män.Det är en läggning som utvecklades under mitt tidigare 10-åriga förhållande. Hon hade sex med andra män en hel del, och jag vet verkligen hur mycket jag tänder på det. Exakta upplägget när det gäller att flickvännen har sex med andra är jag flexibel med, det kan t.ex vara att hon har onenighstands och KK på egen hand och berättar om det. Skulle jag ha en relation med dig så kanske du hade sex ibland när du var ute på jobb eller så? Jag skulle också kunna gilla att leva ihop med en tjej som spelar in porrfilmer, eller är eskort. Det kan ven vara att jag delar henne med andra i heterosexuella MFM trekanter, gruppsex eller så. Om tjejen är undergiven så kan det också vara att jag dominerar henne genom att låna ut henne till andra män. 

Jag är 181 cm lång, väger runt 78 kilo, är infödd Svensk, kortsnaggat hår och blå ögon. Jag bor i Norrbotten, alltså långt från dig, men det gör inte mig något. Med den typen av förhållande jag söker så är avstånd inget större problem.  Jag är sexuellt dominant, men på ett mycket hänsynsfullt och omtänksamt sätt. Jag är heterosexuell,  snäll och kärleksfull och mycket seriös i detta. Jag vet ju inget om dig, så det är omöjligt att säga om jag skulle vara intresserad av dig, men jag tar chansen och skriver för att se om du har något intresse i att lära känna mig. Om du inte alls finner mig intressant, du kanske till och med har pojkvän, så kanske du känner någon tjej i din bransch som skulle vilja ha ett kärleksfullt förhållande men ändå kunna jobba med detta utan svartsjuka och så. 

Det skulle glädja mig om du svarar på detta, oberoende av vad ditt svar må vara.

/Nisse
 
 
Mitt svar:
 
Jag har pojkvän, jag har aldrig varit strippa,jag har ingen respekt för horor men ditt finare ordval "eskort" jag är inte intresserad av ig, eller ditt mail.
Jag är fortfarande en människa som behöver respekt och inte ses som ett sexobjekt bara för att jag tar bilder.
Jag knullar inte runt på mina jobb utan jag är fullt seriös med det jag gör.
och jag har som sagt ett förhållande och en pojkvän och livskamrat jag respekterar fullt ut.

så leta vidare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexia

MY GOD..Good luck till han säger jag bara..jösses

2013-07-20 @ 10:52:01
URL: http://www.alexiaz.devote.se
Postat av: Linnéa

Haha! Ja man kan ju alltid försöka! x)

Svar: ja annars vet man ju inte:P haha
Missbill

2013-09-06 @ 13:54:51
URL: http://thefatcheerleader.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0