Nästan sovmorgon.

godmorgon, idag fick jag iallafall sova till halv 9 i morse.
var så skumt för jag drömde att jag och collin flyttat till en ny lägenhet och katterna va borta, men så hörde vi dem mjaua så vakna jag av att lillkillen har lyckats hoppa över till vardagsrummet så nu är de ingen i´de att skärma av längre.
 
Fantastiskt hur snabbt dessa 2 lärt sig, de går på lådan som att man tränat dem i veckor.. behövde bara visa dem lådan en  gång så fatta dem tussarna<3
 
Fixade håret igår med, så nu är det den nyansen jag exakt ville ha ifrån början:)
då jag inte vågat bleka allt på en och samma gång..
Tänkte visa det i ett senare inlägg med min nya bikini som jag älskar så mycket hehe..
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej har kollat på din blogg ett tag och älskar dina
Åsikts inlägg och vidare, skulle gärna vilja jobba
Inom samma område och undrade om det var
Svårt att få jobb och vilka krav som ställs.
Även så är jag nyfiken på din träning och diet
Du har så himla fin kropp, kan du he några tips?
Kram

Svar: hej! så kul att du förstår dig på mig och mina åsikter, inte alla som kan acceptera dem:D men alla behöver inte tycka att jag har rätt såklart! Nä är inte alls svårt tycker jag, det svåraste är nog att orka stå ut med all skit man ständigt får ta och göra sig ett namn:) Jadu träning de e inte mycket de mer än promenader och sådant. men ska sätta igång att gå på gym nu under vintern. så äter jag typ mest proteiner. sallad,kött och bönor är min favorit:DKram!
Missbill

2013-08-02 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0