NI vet en sådan där BAJSDAG..

Denna dag började ju inte allt för bra för mig.. har tagit mig ca 4 timmar att lugna ner mig och försöka se något ljust med denna dag.
Försöker sova ut lite men självklart kommer kissen in och ska leka bambi i sängen.
efter det blir jag bara så arg och besviken på en viss person...
så jag går ut med hundarna och försöker lugna mig men inte de inte. de blir helt galna för de är andra hundar i parken, den ena väger ju typ 35 kilo och den andre 15 och jag väger 47... jaaa lätt att försöka släpa dem fram och bort.. men de gick tillslut..
Sen var det bajsdags, för nemo då kommer titus den andre hunden och trampar i det när jag plockar fram påsen. och sen var det fågeljakt.!!!
jätte kul att plocka bort bajs ifrån tassar med mitt otroligt vänliga morgonhumör
och sen så kom jag på för 10 året i rad hur jävla mycket jag hatar att bo här. det ända swom håller mig kvar är collin.
 
Sådär ja det va lite av min fantastiska dag, nu är jag sugen på pizza,kladdkaka och prinsesstårta.. det bor en FAT HOE i mig..
 
får lägga mig och chilla me gänget<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0