Bilder:,Gatebil- babes 2013 på mantorp park.

Vilken jävla HEEEEEELG vi brudar haft.
Helt fantastiskt roligt gäng att jobba med.
 
på fredagen började vi dagen med att vandra runt och snacka med massa goa människor, dela ut flyers och bara va. Tyvärr så regnade det från och till så va inte riktigt fullt ös.
Vid tre tiden körde vi en liten bikini show, i ett av de stora tälten vid depån, så hade vi en liten fotografering med utsikt över mantorp parken:)
 
Vid 9 tiden drog vi mot scenen där vi körde gogo och rockade loss tillsammans med lillasyster.
 
Lördagen givk vi runt och fotade lite, och leta reda på brudar till den årliga "gatebil babe" tävlingen.
Själv ställde jag inte upp då det inte riktigt är min tyyp av grej:)
 
Sedan fick jag dela ut priserna till alla förare,lackerare mm.
 
PÅ kvöllen körde vi vår gogoshow sedan korades årets gatebil babe.
 
Sedan BLEV DE FEST hos MONSTEEEER gänget!
LIka kul som förra året shiit va galet:)
 
Slänger upp blandade bilder, och om det är någon mer som har får ni gärna skicka dem:)
alltid kul att ha fina minnen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
och avslutar med denna bild;) angel
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vegard A Larsen

Hej MissBill!

Nice blogg!

Jag kan inte kopiera länken till bilden på din sida, så jag kopierar direkt från OMAG istället:

http://www.omag.no/image/gallery/6808/7494223985.jpg?maxWidth=1004&maxHeight=656

Vem är flickan bredvid dig på detta foto?

Mvh

2013-06-23 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0